Pasaules karte
25.06.24._________669EUR
Izvēlne
tālr.:      270 66 830

Rīgas iela 11a, Jelgava (t/c "Valdeka")
licence nr. T-2018-41,
€812
Cena līdz 12.g.v.:
€782

Franču Rivjēra ir mājvieta vairākiem desmitiem mazu viduslaiku kalnu ciematu jeb “villages perches”, no kuriem daži laikam ritot pārtapuši modernu pilsētu vēsturiskajos centros, kamēr citi joprojām saglabājuši savu senlaiku auru – ar stāvām bruģētām un līkumotām ieliņām, kas ir pārāk šauras mašīnām, jo savulaik tikušas būvētas ēzeļiem un zirgu pajūgiem.
Francijas Rivjēra – Eiropas izsmalcinātākais kūrorts, krāšņāko festivālu norises vieta un saulaināko sapņu zeme.

1. diena
Pulcešanās lidostā Rīga
Lidojums Rīga- Nīca 15:45

Ielidojam Nīcā un dodamies pētīt un atklāt.

Nica
Saule, jūra, kalni un krāšņi tērpi - tās ir pirmās lietas, kas nāk prātā, izdzirdot vārdu Nica. Franču Rivjēras galvaspilsēta Nica atrodas brīnišķīgā vietā pie Vidusjūras Enģeļu līča. Skaidrā un brīnišķīgā gaisma, kas apspīd Vidusjūru, ir tas, kas piesaista šai vietai luksusa cienītājus jau divus gadsimtus, savukārt novakares ēnas vilinās tos, kam patīk iziet sabiedrībā skaistos tērpos. Pilsētā virmo reibinošas Vidusjūras garšas, senās pasaules burvība un kultūra, kas svin visu labo dzīvē, nemaz nerunājot par sauli visa gada garumā.
Šis ir sapņu galamērķis ar žilbinošam pludmalēm, dučiem šarmantu ciemu, elegantām pilsētām un kārtīgu devu Skaistā laikmeta jeb Belle Époque vēstures.

Nakts viesnīcā

2. diena

Monako
Viena no atpazīstamākajām valstīm pasaulē, un, neskatoties uz to, ka tā ir visai maza, tā ir spējusi radīt sev reputāciju un kļūt ne tikai par vienu no ikoniskākajām Francijas Rivjēras pilsētām, bet arī par atzītu valsti visā pasaulē.
Kādreizējā pirātu pilsētiņa Monako šodien kļuvusi par vienu no bagātākajām valstīm pasaulē ar saviem brīnumiem: gan fantastiskais ceļš uz Monako, gan azartspēļu nami,  gan debesskrāpju piramīdas, gan  muzeju daudzveidība, gan tropisko dārzu krāšņums.

Vizināšanās ar kuģīti Vidusjūrā.

Monte Carlo
Monte Karlo ir viena no pasaulē slavenākajām un greznākajām pilsētām. Šī pilsēta, kas atrodas Monako valstī, ir pazīstama ar savu vēsturisko vērtību, kā arī ar savu ekskluzīvo dzīvesveidu. Monte Karlo ir ideāls galamērķis tiem, kas vēlas izbaudīt luksusa dzīvesveidu un baudīt pasakainas ainavas.

3. diena

Eze village
Ciemats ir oficiāli uzskaitīts kā viens no skaistākajiem Francijas viduslaiku ciematiem. Èze tika uzcelts vairāk nekā 400m virs jūras līmeņa un, pateicoties šim faktam, varēsim baudīt pasakainu skatu uz Francijas Rivjēru.
Šaurās ieliņas un mazie laukumi, pa kuriem var klīst, atsvaidzinošās strūklakas, fajansa darbnīcas un modes preču veikali, kā arī elegantās fasādes. Viduslaiku sienas greznotas ar ziediem ieskauj šauras ieliņas un ietver vairāk nekā tūkstoš gadu senu mantojumu.
Kā arī apmeklēsim botānisko dārzu.

Smaržu fabrikas Fragonard apmeklēšana (ekskursija gan krievu valodā, gan angļu valodā, iespēja iegādāties oriģinālās smaržas un citus fabrikas izstrādājumus).

4. diena

Antibes
Tā ir ļoti sena, vēsturiska pilsēta, kuru 5. gadsimtā pirms mūsu ēras dibināja grieķi. Pilsēta, kas pilna ar ārkārtīgi skaistiem dārziem un parkiem, un pie jūras – skaistākās Azūra krasta pludmales ar smalkām smiltīm, daudzi restorāni ar izsmalcinātu Vidusjūras virtuvi, naktsklubi, kazino, diskotēkas, mūzika no rīta līdz vēlam vakaram.  Antibā ir apm. 300 saulainas dienas gadā. Vietējā tirgus apmeklējums.

Pablo Pikaso muzejs
Pikaso muzejs atrodas skaistajā Grimaldi pilī (Château Grimaldi), kuru mākslinieks apdzīvoja 1946. gadā. Varēsim  apbrīnot Pikaso darbus, kas tika radīti šajā vietā. Šis ir pirmais muzejs pasaulē, kas pilnībā bija veltīts šim māksliniekam. Apbrīnosim 245 viņa darbus, kuri pieder muzeja krājumam.

Kannas
Kādreiz slavenās Kannas bija tikai zvejnieku ciemats. Kannas arī tagad nav lielas – tajās dzīvo tikai 70 tūkstoši cilvēku – bet tās ir slavenākā franču Rivjēras pilsēta un populārs kūrorts. Tālajā 1945.gadā Kannas tika izvēlētas par kinofestivāla organizēšanas vietu un šis notikums pilnībā noteica pilsētiņas likteni.

5. diena

Brīva diena- saules, pludmales baudīšanai.
Iepirkšanās.

Pilni saules, iedvesmas un Vidusjūras šarma dosimies uz lidostu.

Lidojums Nīca- Rīga 18:30, atgriešanās lidostā Rīga ap 22:25

Ceļojums nelielā grupā ~15 cilvēki.
Pievienojies, vietu skaits ierobežots.

___________________________________
Samaksas kārtība:
- Avansa iemaksa piesakoties ceļojumam un slēdzot līgumu 50% no ceļojuma summas.
- Atlikusī summa 30 dienas pirms ceļojuma sākuma.
• lidojums:  Rīga- Nīca- Rīga
• nododamā bagāža 23kg un rokas bagāža 8kg
• transfērs no lidostas līdz viesnīcai un atpakaļ
• gids - grupas vadītajs
• izplānoti apskates objekti
• Smaržu muzeja "Fragonard" apmeklējums
• 4 naktis 3* viesnīcā Nīcas pilsētas centrā
• brokastis
• ceļojuma apdrošināšana
• personīgie izdevumi
• maltītes (izņemot brokastis)
• sabiedriskais transports- ~20EUR
• ieejas maksas apskates objektos ~15EUR
•  Pikaso muzejs- 6EUR

Cena bērnam līdz 12 g.v.:782
Gids:Jevgēnijs Kulešs
Šī vietne izmanto sīkdatnes, lai uzlabotu lietošanas pieredzi un optimizētu tās darbību. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat sīkdatņu lietošanai. Uzziniet vairāk par sīkdatnēm šeit! Un par StarTours personas datu aizsardzība politiku Jūs varat iepazīties šeit. Piekrītu